CASE STUDY
Download Free Templates http://bigtheme.net/ Websites Templates

Fotolia 108689726 SZadanie: Stworzenie działu sprzedaży w średniej firmie.

Założenia: Przygotowanie planu stworzenia i rozwoju działu sprzedaży, rekrutacja pracowników.

 

 

Plan działania:

  • Zapoznanie się z branżą Klienta, jej potencjałem i aktualnymi trendami oraz konkurencją
  • Zapoznanie się z firmą klienta, aktualną sytuację i możliwościami
  • Wypełenieni z klientem brief'u dotyczącego potrzeb sprzedażowych, budżetu, zakresu działań itp.
  • Przygotowannie oferty stworzenia działu sprzedaży
  • Przygotowanie planu stworzenia działu sprzedażowego
  • Przygotowanie profilu kandydatów do działu sprzedaży
  • Rekrutacja personelu
  • Szkolenie sprzedażowe pracowników
  • Wytyczne marketingowe wspierające sprzedaż
  • Przygotowanie organizacji pracy działu sprzedaży wraz z raportowaniem

Narzędzia:

  • materiały dotyczące produktów/ usług klienta
  • profil kandydatów do działu sprzedaży
  • formularze rekrutacyjne
  • materiały szkoleniowe
  • plan strategiczny działania

Czas realizacji: Całość działań trwa od kilku tygodni w górę.

Przykładowe branże, w których mamy doświadczenie: kosmetyczna, medyczna, gastronomiczna

Autor: Agnieszka Śliwka

 

Slider