CASE STUDY
Download Free Templates http://bigtheme.net/ Websites Templates

Fotolia 3867240 MZadanie: Świadczenie usług outsourcingu działu sprzedaży dla średniej firmy

Założenia: Zweryfikowanie potrzeb, potencjału, zapoznanie się z historią i planami firmy, a w konsekwencji przygotowanie planu działań sprzedażowych dla firmy i obsługa jej zewnątrznie.

Plan działania:

  • Zapoznanie się z branżą Klienta oraz jego konkurencją (oferta, sposób dystrybucji, jakość usługi/ produktu, ceny, produkcja itp., wszystko zależne od branży Klienta)
  • Spotkanie z Klientem i wypełnienie z nim brief'u sprzedażowego, którego celem jest określenie potrzeb sprzedażowych ( jaki jest potencjał rynku, jaki jest produkt i jego możliwości, jakie są możliwości produkcyjne/ usługowe Klienta, jakie są dostępne materiały informacyjne dotyczące produktów/ usług, jaka jest historyczność sprzedażowa firmy, czy dostępna jest baza potencjalnych klientów, jak wygląda aktualna polityka obsługi/ sprzedaży, jakie są oczekiwania firmy co do wzrostu sprzedaży itp.)
  • Przygotowanie oferty dedykowanej dla Klienta
  • Rekomendowanie działań marketingowych wspierających sprzedaż
  • Ustalenie materiałów, przekazu sprzedażowego itp. dotyczącego oferty w celu przygotowania pracowników naszej firmy do sprzedaży usług klienta. Niezbędne jest szkolenie z oferty i sposobu realizacji usługi. Tak, aby nasi pracownicy posiadali wiedzę najwyższej jakości.
  • Realizacja działań sprzedażowych
  • Raportowanie, zgodnie z ustalonymi zasadami
  • Czerpanie ogromnej satysfakcji z  budowania sprzedaży marki Klienta

Narzędzia:

  • Baza potencjalnych i aktualnych Klientów
  • Wysokiej jakości materiały informacyjne o produkcie/ usłudze
  • Materiały reklamowe wspierające sprzedaż
  • Program szkoleniowy dla pracowników sprzedaży
  • Raportowanie sytemowe z działań sprzedażowych (nawet po zakończeniu współpracy Klient zna historię kontaktu z Klientem)!

Czas realizacji: Stała umowa na czas nieokreślony wedle ustalonych godzin pracy (możliwość wyboru przez klienta ilości godzin pracy, dni, wymagań dotyczących ilości telefonów na godzinę itp.). W przypadku zlecenia na zasadzie projektu czasowego dotczącego np. wdrożenia nowego produktu, sprzedaży sezonowej itp. - czas określony przez klienta np. miesiąc, 2 tygodnie itp.

UWAGA! W jednym czasie nie realizujemy zleceń konkurencyjnych marek! Przy stałej współpracy nie podejmujemy się projektów konkurencyjnych.

Przykładowe branże, w których mamy doświadczenie: medyczna, kosmetyczna, motoryzacyjna, gastronomiczna.

 

 

Slider