CERTYFIKAT SPRZEDAŻY

znaczek sales go 01Certyfikat sprzedaży przyznajemy firmą, które cechują się wysoką "kulturą" zarządzania sprzedażą w firmie. Firma, aby otrzymać taki certyfikat musi zdecydować się na AUDYT sprzedażowy przez naszego specjalistę. Pod uwagę bierze się: komunikację w dziale sprzedaży i jej wpływ na firmę, standardy obsługi Klienta i jakość obsługi, politykę sprzedażową, podejście do rozwoju i motywacji pracowników, efekywność struktur i zarządzania sprzedażą.

Uzyskanie takiego certyfikatu zapewnia firmie:prestiż i PR, promocję globalbą przez SALES GO!, uznanie w oczach pracowników, stosowny dokumeny potwierzajacy zoopiniowanie sytuacji i kondycji sprzedażowej firmy, rzetelną opinię doświadczonego eksperta w zakresue sprzedaży w MŚP.

 

Koszt przystąpienia do audytu sprzedażowego to jedyne 1500 zł. Otrzymanie certyfikatu jest bezpłatne. Po zrealizowanym audycie firma otrzyma wytyczne dotyczące zmian jakich należy dokonać. Więc usługa audytu jest bardzo korzystna z punktu widzenia rozwoju. Po zastosowaniu się do wytycznych audytu, certyfikat zostanie przyznany. Oczywiście może być sytuacja, że audyt zostanie przeprowadzony, a firma uzyska automatycznie certyfikat.

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z oferty! kontakt@salesgo.pl

Slider