Agnieszka Śliwka - pomysłodawca marki SALES GO!
Kreatorka marki Studio Marki Brandsoul, z której wywodzi się SALES GO! Wyodrębniając markę sprzedażową chciała odzielić wyraźną kreską fakt, że SPRZEDAŻ w firmie to bardzo istotny obszar działania, który musi być nieustannie rozwijany i wspierany działaniami marketingowymi.
Agnieszka uwielbia kontakt z ludźmi i zawsze jakość obsługi stawiała na najwyższym poziomie. Jej marzeniem była zawsze własna działalność, w której ograniczona jedynie własną wyobraźnią może relizować postawione sobie cele -> rozwój własny i innych:).
Jest opiekunem Klientów Strategicznych w marce SALES GO! , odpowiada za efektywność relizowanych projektów, jakość ich wykonania i standardy pracy.
Cele jakie sobie stawia: efektywne wspracie i rozwój sprzedażowy marek Klientów, motywowanie i inspirowanie Klientów do rozwoju i ciężkiej pracy:), budowanie trwałych struktur sprzedażowych, " uwalnianie i poszukiwanie" potencjału małych i średnich firm, utożsamianie Klientom, że sprzedaż i marketing to nierozłączny duet.
Agnieszka Śliwka jest absolwentką Akademii Ekonomicznej w Poznaniu ( licencjat: Turystyka i hotelarstwo, magister: Ekonomika pracy i zarządzania zasobami ludzkimi, praca magisterska: " Coaching jako nowoczesne narzędzia zarządzania ludźmi w przedsiębiorstwie XXI wieku), urodzona pracoholiczka i pasjonatka pracy w sprzedaży i marketingu, właścicielka w firmie Studio Marki Brandsoul.
Od wielu lat współpracuje z Klientami zewnętrznymi (Kontrahenci, Klienci, Partnerzy) jak i wewnętrznymi (Pracownicy) w małych i średnich firmach z różnych branż, dzięki czemu udało jej się pozyskać praktyczną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem, ludźmi, marketingiem i sprzedażą, kreowania wizerunku, prowadzenia szkoleń, rekrutacji, wdrażania nowych marek na rynek czyli kompleksowej opieki nad rozwojem i funkcjonowaniem firm.
Podczas ponad 10 lat pracy udało jej się pozyskać cenną wiedzę i praktykę w zakresie:
- Profesjonalnej obsługi Klienta w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym
- Tworzenia i prowadzenia szkoleń i prezentacji dla Klientów i Partnerów biznesowych
- Przygotowywania ofert, cenników, kosztorysów, media planów, planów marketingowych, rozbudowanych raportów sprzedażowych i marketingowych oraz wiele innych niezbędnych w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa dokumentów.
- Zarządzania działem sprzedaży i marketingu (organizacja administracyjna działów, ustalanie planów i ich realizacja, delegacja zadań i uprawnień, tworzenie i wykorzystywanie narzędzie niezbędnych do realizacji planów, rozwój terytorialny itp.)
- Zarządzania zasobami ludzkimi w firmie (rekrutacja, szkolenia, coaching, rozmowy oceniające, oceny okresowe, motywowanie itp.)
- Realizacji projektów marketingowych i informatycznych (kampanie internetowe, tworzenie sklepów internetowych, stron, platform, zarządzanie projektami interaktywnymi, praca na wielu programach do zarządzania relacji z Klientami, zarządzania projektami i handlowymi) itp.
- Wdrażania na rynek marek od podstaw (koncepcja i założenia, narzędzia realizacji, ramy czasowe, budżet, plany realizacji, wdrożenie działań i ich monitorowanie, rozwój).
- Odświeżanie wizerunku marek już istniejących (analiza otoczenia zewnętrznego i wewnętrznego firmy, proponowanie działań, kreowanie pomysłów, budżetowanie, realizacja, badanie efektywności)
- Prowadzenia akcji o charakterze społecznym (organizacja wystaw i eventów)
- Sprzedaży bezpośredniej i telefonicznej (obsługa Klienta korporacyjnego i detalicznego w wielu branżach oraz koordynacja pracy działu sprzedażowego).
- Szeroko pojętej komunikacji na różnych szczeblach zarządzania w firmach.
Stworzyła markę Studio Marki Brandsoul www.brandsoul.pl i współpracowała z kżdym Klientem z portfolio firmy. Firmę prowadzi od 9 lat.
NA CO STAWIA W SWJE PRACY!
- RZETELNOŚĆ - każda marka to indywidualny projekt do którego realizacji podchodzi z pełnym zaangażowaniem, swoje wnioski opiera na obserwacji i doświadczeniu, jakie udało jej się nabyć podczas 10 letniej pracy z wieloma firmami.
- KLIENTA - "Charakteru firmy nie określa jej nazwa, statut czy akty prawne. Określają go potrzeby klienta, które zostają zaspokojone, kiedy kupuje on jakiś produkt lub usługę. Zadowolenie klienta stanowi misję i cel każdej firmy. Odpowiedź na pytanie, czym jest nasza firma, można więc uzyskać, jedynie patrząc na nią z zewnątrz, z punktu widzenia klienta i rynku." Peter Drucker
- KOMPLEKSOWOŚĆ - proponuje państwu przeprowadzenie analizy w najważniejszych obszarach działania firmy, aby móc tym samym zaproponować kompleksowe rozwiązania poprawy kondycji, wdrożenia nowatorskich rozwiązań itp.
- SKUTECZNOŚĆ - działa efektywnie i mierzy skuteczność realizowanych działań.
- PERFEKCJE - dąży do doskonałości, uczy się na błędach, by móc razem z Państwem uczestniczyć w narodzinach i rozwoju "marki sukcesu".
- SOLIDNĄ WSPÓŁPRACĘ- dzięki rzetelnym współpracownikom – małym, dynamicznie prosperującym firmom jest terminowo, zaangażowana, pomysłowa i proponuje nieszablonowe rozwiązania w atrakcyjnej cenie.
WYRÓŻNIENIA DODATKOWE
- Certyfikat ze znajomości programu KADRY I PŁACE PREMIUM – poziom średniozaawansowany
- Zaświadczenie o ukończeniu kursu SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
- Certyfikat ukończenia cyklu szkoleń "Profesjonalista rynku pracy" - Zarządzanie i przywództwo, Analiza profilu Klienta pod katem zatrudnienia, Umiejętności interpersonalne w miejscu pracy.
- Zaświadczenie ukończenia Szkolenia "Profesjonalna Obsługa Klienta".
- Certyfikat ukończenia kursu dla Konsultantów Telesprzedaży i Telemarketingu - Eniro Polska.
- Certyfikat ukończenia Szkolenia internetowego- Akademia Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości: Praktyczne zarządzanie personelem w MŚP, Praktyczne zagadnienia public relations i marketingu w MŚP, Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem, Marketing internetowy i e-commerce w MŚP, Jak rozwijać firmę? Systemy zarządzania dla MMŚP.
Hasło przewodnie:
"Jeśli jesteś "dobrą piłką", to im silniej cię uderzą, tym wyżej się wzniesiesz". (Tristan Bernard)
Profil na Linkedin: https://www.linkedin.com/in/agnieszkasliwka/