Outsourcing działu sprzedaży średniej firmy
Outsourcing działu sprzedaży średniej firmy
Zadanie: Świadczenie usług outsourcingu działu sprzedaży dla średniej firmy
Założenia: Zweryfikowanie potrzeb, potencjału, zapoznanie się z historią i planami firmy, a w konsekwencji przygotowanie planu działań sprzedażowych dla firmy i obsługa jej zewnątrznie.
Plan działania:
- Zapoznanie się z branżą Klienta oraz jego konkurencją (oferta, sposób dystrybucji, jakość usługi/ produktu, ceny, produkcja itp., wszystko zależne od branży Klienta)
- Spotkanie z Klientem i wypełnienie z nim brief’u sprzedażowego, którego celem jest określenie potrzeb sprzedażowych ( jaki jest potencjał rynku, jaki jest produkt i jego możliwości, jakie są możliwości produkcyjne/ usługowe Klienta, jakie są dostępne materiały informacyjne dotyczące produktów/ usług, jaka jest historyczność sprzedażowa firmy, czy dostępna jest baza potencjalnych klientów, jak wygląda aktualna polityka obsługi/ sprzedaży, jakie są oczekiwania firmy co do wzrostu sprzedaży itp.)
- Przygotowanie oferty dedykowanej dla Klienta
- Rekomendowanie działań marketingowych wspierających sprzedaż
- Ustalenie materiałów, przekazu sprzedażowego itp. dotyczącego oferty w celu przygotowania pracowników naszej firmy do sprzedaży usług klienta. Niezbędne jest szkolenie z oferty i sposobu realizacji usługi. Tak, aby nasi pracownicy posiadali wiedzę najwyższej jakości.
- Realizacja działań sprzedażowych
- Raportowanie, zgodnie z ustalonymi zasadami
- Czerpanie ogromnej satysfakcji z budowania sprzedaży marki Klienta
Narzędzia:
- Baza potencjalnych i aktualnych Klientów
- Wysokiej jakości materiały informacyjne o produkcie/ usłudze
- Materiały reklamowe wspierające sprzedaż
- Program szkoleniowy dla pracowników sprzedaży
- Raportowanie sytemowe z działań sprzedażowych (nawet po zakończeniu współpracy Klient zna historię kontaktu z Klientem)!
Czas realizacji: Stała umowa na czas nieokreślony wedle ustalonych godzin pracy (możliwość wyboru przez klienta ilości godzin pracy, dni, wymagań dotyczących ilości telefonów na godzinę itp.). W przypadku zlecenia na zasadzie projektu czasowego dotczącego np. wdrożenia nowego produktu, sprzedaży sezonowej itp. – czas określony przez klienta np. miesiąc, 2 tygodnie itp.
UWAGA! W jednym czasie nie realizujemy zleceń konkurencyjnych marek! Przy stałej współpracy nie podejmujemy się projektów konkurencyjnych.
Przykładowe branże, w których mamy doświadczenie: medyczna, kosmetyczna, motoryzacyjna, gastronomiczna.