Szkolenie dla pracowników działu sprzedaży
Szkolenie dla pracowników działu sprzedaży
Zadanie: Przygotowanie dedykowanego szkolenia i przeprowadzenie go w małej i sredniej firmie.
Założenia: Opracowanie i realizacja dedykowanego szkolenia na potrzeby rozwojowe firmy Klienta i pracowników.
Plan działania:
- Zapoznanie się z branżą Klienta i jego konkurencją (wnioski dotyczące pozycji Klienta KONTRA konkurencja)
- Zapoznanie się z marką klienta (aktualna pozcyja na rynku, działania sprzedażowe i marketingowe itp.)
- Wypełnienie brief’u potrzeb szkoleniowych klienta (pracownicy – opinie i wskazania, kierunki rozwoju, elementy, na które należy zwrócić szczególną uwagę itp.)
- Przygotowanie dedykowanej oferty
- Przygotowanie materiałów szkoleniowych
- Przygotowanie ankiet dla pracowników ( ich opinia, pomysły na rozwój, nastawienie do pracy itp.)
- Wnioski rozwojowe po szkoleniu
Narzędzia:
- Materiały marektingowe i sprzedażowe Klienta
- Materiały szkoleniowe dla parcowników
- Brief weryfiujący potrzeby szkoleniowe
- Ankieta dla pracowników (rozwojowa)
Czas realizacji: W zależności od charakteru szkolenia od 1 do kilku dni, w siedzibie klienta lub w innym miejscu.
Przykładowe branże, w których mamy doświadczenie: kosmetyczna, medyczna, gastronomiczna, sprzedaż detaliczna